Subject: FW: Pildid parnu mnt
From: Himre Beljäev <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kuido Liivoja" <[email-masked]>, "Vahur Krautman" <[email-masked]>, "Varmo Onton" <[email-masked]>, "Marii Kivinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 09:52:27 +0200

Tere,

Esimene tagasiside autojuhilt. Tallinn Pärnu mnt. Kanama viadukti alt läbi
ja Pärnu poole. Mahub ilma keskosa lõhkumata 16,5 pikkune tava autorong
napilt läbi. Nii kui on pikem jäävad keskosal paigaldatud märgid ette.

Vaadake palun üle !!!

Lugupidamisega/Best regards,

Himre Beljäev

Kaarlaid OÜ, Aruküla tee 51, 75301 Jüri, Harjumaa, Estonia

gsm: +372 56 833 809, Tel: +372 600 0201
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked],
<http://www.kaarlaid.ee/> http://www.kaarlaid.ee/

Ekspedeerimistegevuses rakendatakse Eesti Logistika ja Ekspedeerimise
Assotsiatsiooni (ELEA) EEA Üldtingimusi. Koopiad saadaval nõudmisel.

In forwarding activities the General Conditions of the Estonian Freight
Forwardes Association (EFFA) will apply. Copies available on request

From: Kaido Kesa <[email-masked]>
Sent: Monday, 4 November 2024 09:46
To: Himre Beljäev <[email-masked]>; Kuido Liivoja <[email-masked]>;
Vahur Krautman <[email-masked]>
Subject: Pildid parnu mnt

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.